Candice Tells All
This half-hour series starring popular interior designer Candice Olson is not unlike her long-admired "Divine Design" show, as she continues to deliver sophisticated and creative room transformations ... but with a twist. This time Olson pulls back the curtain to reveal how she creates her designs and where her inspirations come from. It's a backstage pass into Olson's working world -- unplugged but never unhinged.