Captivated, by You
After the school's athletic festival, Joji Ema's eccentric classmate Miyoshi Hayashi starts acting bizarrely towards him; Yuichi Medaka ends up sitting behind Akira Nikaido, an unsettling student most of the school doesn't like.
Someone Adorable
Jyouji Ema becomes curious about his strange classmate, Miyoshi Hayashi, who keeps asking if he is adorable.