Car S.O.S
Presenter Tim and master mechanic Fuzz try to surprise James with a secret motor makeover on his Ford Anglia from its garage in Bournemouth.
Tim and Fuzz surprise Steve, whose failing health left him unable to restore his 1978 Rover P6.