Castle Walls
In the 11th century, Hasan Sabbah captures Alamut Kalesi, establishing a movement against the existing order. While his old friend Nizamülmülk defends the empire, the freed warrior Azazil becomes his most loyal fighter. As friendships turn to enmity, love, faith, betrayal, and power ignite a war that changes history.
When Hasan Sabbah arrives at Alamut, he has no army. Yet, the castle soon becomes his. As a deep secret grows, Azazil, a man with a sinful past, finds himself on a path of no return. War looms on the horizon, but what truly changes in Alamut is the fate of its people. Some prepare to choose life, others death.
Freedom seems like a gift. Love reveals its true face when lost. As old friends' paths cross again in the shadow of Alamut, an unseen hand moves the stones of fate. One man thinks he has reunited with his family, another that he started the war. Yet, both are drawn into a much older plan.