Castlevania
A vampire hunter fights to save a besieged city from an army of otherworldly beasts controlled by Dracula himself. Inspired by the classic video games.
Witchbottle
A headstrong young woman searches for forbidden knowledge; a corrupt bishop invites disaster by taunting a legend.
Necropolis
Trevor Belmont wanders into the panicked city of Gresit, where he becomes aware of an ancient evil and makes a surprising vow.
While exploring the catacombs of Gresit, Belmont makes a disturbing discovery; as night falls over the city, the beasts return, looking for blood.
Belmont battles to save Gresit from certain destruction and in the process comes face to face with a shocking truth.
Dracula entrusts a deadly -- and personal -- mission with two humans who truly hate humanity, not knowing that he himself has become a target.
As Belmont shares a bold strategy with Alucard and Sypha, Dracula addresses a conflict within his ranks; Isaac recalls a painful encounter.