Catching Lightning
Lee Murray begins training with mixed martial arts legends and sets his sights on becoming a UFC champion; fighters, MMA coaches and police investigators recount the rise and fall of Murray's career.
A Christmas holiday with family takes a violent turn and tragically changes Lee's life forever; what begins as a normal work shift for the employees of the Securitas cash depot ends as a terrifying ordeal.