Cats 101
Explore our multifaceted feline friends through comments from animal experts, personal anecdotes from cat fanciers and stylized photography.
The feline that is known as the greyhound of cats; the breed that originated on the Isle of Man; the Siberian that represents Russia; the cat that is the smallest in the world.
Top trumps, kitty style - meeting the domestic shorthair, the British shorthair, the Munchkin, the Devon Rex, the LaPerm, and the American bobtail.