Celebrity Hunted: Germany
Try and catch me
An intense competition between celebrity contestants kickstarts in Hamburg; a significant realization hits Axel Stein and Tom Beck.
Rappers & Rocker
The celebrities get a taste of the runaway life with no sense of safety; Vanessa Mai and Andreas Ferber pin their hopes on Eko Fresh; Dr. Wladimir Klitschko works his magic.