Celebrity Prank Wars
Ludacris V. Lil Jon
When Lil Jon sees his messy gag on Ludacris backfire, he gets his revenge with a fast-and-furious prank filled with speedy cars and outrageous stunts.
The Bella Twins Brie Bella V. Nikki Bella
Brie Bella gets stuck in a trash compactor, but it's actually her prank on fellow WWE superstar and twin sister Nikki; Nikki strikes back with a beauty makeover Brie will never forget.