Cesar Millan's Dog Nation
A Whole New Ball Game
Cesar Millan and his son, Andre, travel to San Francisco to help locals with their problem dogs and meet some of Dog Nation's heroes.
Cesar and Andre Millan head to Los Angeles where they visit two dogs rescued from the foreign dog meat trade.