Chained Soldier
Birth, Yuuki, Awakening
Yuuki Wakura wanders through a gate to an alternate dimension. He meets the Demon Defense Force including Chief Kyouka Uzen, who will reward him for his servitude.
Yuuki is recruited to work as a caretaker at the 7th Squadron’s dorm in Mato. Shushu catches him unaware and turns him into her boy toy. Suddenly, a giant Shuuki attacks!
With dozens of Shuuki detected, and a score to settle, Yuuki and the Demon Defense Force Squadron take an interdimensional trip!
The Demon Defense Force decides to take measures against the humanoid Shuuki. Meanwhile, Himari can adopt someone else’s ability, which she does to turn Yuuki “loyal” to her.
Yuuki hits Yachiho with a “Brand Break,” so she rewinds to before the beginning of the match. Later, Himari appreciates Yuuki; it’s time for his reward to begin!
Up next in Round 2: It's Shushu Suruga of the 7th Squadron versus Sahara Wakasa of the 6th Squadron! And after the match, Shushu has a surprise for Yuuki.