Chasing in the Wild
After a painful breakup, basketball team captain Sebastian Vincent "Sevi" Camero (Gab Lagman) isn't looking for love – but his life takes an unexpected turn when he meets Amora Elyse Ledezma (Hyacinth Callado), a spirited cheerleader from another university. While Sevi comes from a humble family compared to Elyse's wealthier background, they find that there's an undeniable spark between them, and their relationship soon changes from friendship to dating. Love isn't without its challenges, however, as Sevi and Elyse must navigate pressure from their family and friends, as well as balancing their young love with the demands of school and career aspirations. Will their relationship survive everything stacked against it, or is it doomed to fall apart? This drama was adapted from the web novel of the same name by Gwy Saludes.