Chip 'n' Dale: Park Life
Thou Shall Nut Steal; The Baby Whisperer; It Takes Two to Tangle
Dale makes a serious mistake when he steals the wrong dog's chestnuts; Chip meets his match in the baby enclosure on the wild west side of the park; Chip and Dale are joined at the hip.
The Whole Package; Bird Brains; Acorn in My Side
Clarice shows Chip and Dale a hidden passage to a magical place; everyone turns on Chip when they think he is out to attack the park's beloved peacock; a mysterious and possibly supernatural acorn entrances Chip.
Chip bargains with the wrong family of squirrels; Chip's desire for perfection leads to a less than relaxing vacation; There's a new sheriff in town and his name is Chip.
A new roommate divides the chipmunks; Dale's lie to get Chip to pamper him ends up making his life a complete misery; Dale desperately needs a hug.
Chip and Dale defend their hazelnut within a bouncy fortress; Chip and Dale adopt a lost egg; Chip embraces his newfound muscles with the help of an abandoned toy wrestler.