Chosen
The Fact That Meteors Are Made of Glass Is Pretty Crazy!
After losing her job at a tourist attraction, Emma teams up with a group of teenagers investigating the secrets behind a meteor crash 17 years ago.
Just Think of Queen Margrethe
Despite her mother's objection, Emma visits her biology teacher and meets an ominous figure; Marie and Frederik keep an eye on Hans.
Still reeling from the attack, Emma searches for evidence to prove she isn't lying; Marie and Elvis find a mysterious plant in Hans' basement.
The team follows a strange signal to an abandoned sawmill outside of town; Mads drives a wedge between Emma, Marie and Frederik.
Emma and Lukas work together to track down a man from the sawmill; Mads confronts the CEO of Astraeus about his suspicions.
Emma comes to terms with her parentage; while Mads helps Astraeus search for Emma and Lukas, Frederik and Marie have to choose sides.