Chouchou
Faced with a third complaint from a parent that she doesn't want to deal with, Chanelle unexpectedly meets Sandrick, a new student from a disadvantaged background. She finds herself unsettled by his audacity and touched by his sensitivity.
Sandrick loses his way in the face of Chanelle's recent closure. He uses Megane to provoke jealousy in his teacher. Patricia goes to mediation to defend her dignity and receive her inheritance.
Chanelle & Sandrick try everything to avoid sinking, but the fall seems more and more inevitable. An anonymous call denounces Chanelle's assault.