Family Man, Family Murderer: An ID Murder Mystery
Chris Watts pleads for his family's safe return after his pregnant wife, Shanann, and their two young daughters vanish without a trace; as investigators dig deeper, dark secrets are revealed, and Chris transforms from family man to monster.