C.H.U.E.C.O.
A widower and father of three is on the verge of ruin, but he inherits an unexpected fortune from his uncle; the money comes with one condition: his family must take care of Chueco, an adult chimpanzee who hides the huge secret that he can talk.
Chueco turns into Dr. Apeius, the manager for Los Desquiciados, Delfina's rock band.