Ciao House
Skilled chefs share an Italian villa where they must prove their mastery of Italian cuisine to win a culinary education with chefs across Italy.
Hosts Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini inform the four remaining chefs that not one, but two of them will be going home after a wild boar challenge. Only two chefs will make it to the finale and battle it out for the life-changing grand prize.