Citadel: Diana
The global spy agency Citadel was destroyed by the syndicate, Manticore; since then, Diana Cavalieri, an undercover Citadel agent, is alone, trapped behind enemy lines; the only way out for her is trusting, Edo Zani, the heir of Manticore Italy.