City Beats
DJ and house music producer Carly Foxx immerses herself in the life of five iconic European cities to find inspiration for a series of new music tracks.
DJ and house music producer Carly Foxx steps outside of her comfort zone to draw inspiration for her music track from urban youths in London's Grime scene.
DJ and house music producer Carly Foxx travels to Amsterdam to influence her music track and discovers it's a whole lot more experimental than she imagined.
House music producer Carly Foxx travels to Paris, the city of love, for inspiration and discovers its diversity and a creative trend called "retrofuture."