Clean With Passion for Now
While looking for his beloved robot vacuum, compulsive cleaning CEO Jang Seon-gyeol runs into Gil O-sol, a job seeker who doesn't mind a bit of untidiness.
Seon-gyeol gives O-sol one week to pay for damages; growing more desperate, she decides to apply to one more place where her skills would come in handy.
O-sol encounters Seon-gyeol at her new job, and when he sees her drunk on the street after work he reluctantly gives her a ride home, to his later regret.
Seon-gyeol wakes up in the hospital with no memory of previous events; O-sol tries to comfort her father and astounds everyone at work with her new appearance.
Seon-gyeol makes a rash decision which he soon regrets but he can't control his actions; O-sol feels shocked to learn about Seon-gyeol's condition.