Close Friend
Pierce (Ohm Thitiwat Ritprasert) is a music producer who has been dating his boyfriend Typhoon (Fluke Natouch Siripongthon) for several years. They are head-over-heels in love, and their relationship has survived all sorts of challenges. But there is one problem they have yet to face – coming out to Pierce’s parents. In fact, telling his mom and dad who Typhoon really is to him is a major problem for Pierce, as he originally told them that Typhoon was a younger friend. The couple tries to think of a way to come clean when they next go to stay with Pierce’s parents. But this proves to be tricky – and mom and dad begin to develop their own suspicions! Meanwhile, Ray (Panuwat Kerdthongtavee) is in a relationship with Jedi (Warodom Khemmonta) – but there are also complications! In order to further his career and that of a young female pop singer, Jedi is told that he must pretend to be in a romantic relationship with her. This involves keeping his real relationship with Ray a close secret. A wrinkle soon appears – as someone seems determined to discover the truth...and reveal it to the world! This drama is the sequel to the omnibus series “Close Friend Season 1.” “Close Friend Season 2” is a 2022 Thai drama series that was directed by Chacree Rujiphat.