Close Proximity
Professional drift racer Matt Field is followed across the United States as he takes on the 2016 Formula Drift Championship Series while balancing life as a business owner and navigating complex business and personal relationships.
Long beach, california
Matt Field and his solid team of experts head down to Long Beach, Calif., to begin the Formula Drift Championship series.
Atlanta
Coming off a good start to the Formula Drift Tour, Matt Field and his crew prep, pack, and fly to Atlanta for the next stop of the championship.
After a loss against Formula Drift newcomer Faruk Kugay in Atlanta, Matt returns to Morgan Hill, Calif., to clean up the Drift Cave before heading to Orlando.
Following a disappointing 12th-place finish in the Formula Drift series stop in Orlando, drift car driver Matt Field prepares for the next stop at Wall Stadium Speedway in New Jersey.
After a weeklong break, Matt and his crew are refreshed and ready for their next stop in Montreal.
After a controversial call by the judges at the Formula Drift stop in Montreal, Matt Field focuses on restoring his mangled car for the next stop.