Close to Home
A woman admits to setting her house afire while she and her children were locked inside, but Annabeth is unable to find a witness to back up the woman's story.
Annabeth tries to convince a jury of the guilt of an extremely religious woman who claims she was divinely directed to kill her husband.
Annabeth searches for a way to diffuse a defense attorney's argument that his client killed a 6-year-old boy because of his inadequate father-son relationship.