Are You Afraid of the Dark?
The Tale of the Phantom Cab
Two brothers, Buzz and Denny, get lost in the woods while hiking. As night falls, they are directed by a stranger to a cabin. The boys panic as they are left in the woods alone under Dr. Vink's curse. Only hope is the Phantom Cab.