Coach Charming
Bam! Here I Am!
Bill struggles to turn tap-dancing teen, Lexi into a serious pageant contender. Then, Bill hopes to preserve the memory of the Alverson clan by insisting on everyone taking a family portrait. Only catch - everyone must wear swim suits!
You Think They'll Crown a Red Head?
Bill helps seasoned pageant pro Brittan to stop sweating the small stuff; Bill oversteps his bounds when he pushes a healthy eating regimen on his granddaughter.
Bill attempts to transform 16-year-old Abigail from a pageant zero to hero in just ten days; unpleasant memories resurface as Bill discusses his tumultuous childhood during a visit to his hometown.
Bill is shocked when the reigning Miss Alabama refuses to practice her swimsuit walk for a national pageant; Bill and Kim hatch a plan to showcase Bill's disco moves at the town dance.
Bill helps Alabama's reigning Miss Collegiate America by identifying her insecurities and breaking down her confident façade; Bill agrees to baby-sit Kim's daughter as practice for his future grandson.
Bill goes to extreme measures to help pageant veteran Jayce identify why she's been buckling under pressure; Bill's youngest daughter Stella is eager to practice her driving.