The Philadelphia homicide squad's lone female detective finds her calling when she is assigned cases that have never been solved. Detective Lilly Rush combines her natural instincts with the updated technology available today to bring about justice for all the victims she can.
Lilly investigates the 1990 murder of a church organist who was found in an alley surrounded by crack vials and racy magazines.
Lilly investigates a case from 1973 involving a young police officer who was murdered after responding to a call at a drug-infested housing project.
A prison inmate relates a conversation he overheard to Lilly, leading her to believe the wrong man is serving time for the murder of a 16-year-old girl.