Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Coleen Rooney becomes an amateur web sleuth to figure out why private information about herself and her family kept turning up in the media, exposing one of the greatest tabloid news stories in Britain.
Coleen, a sixteen-year-old from Liverpool, has her romance with rising football sensation Wayne Rooney ignite a media frenzy; in 2017, her private posts were leaked to The Sun; Coleen, like a master detective, sets a trap to catch the perpetrator.
Wayne's new job takes Coleen to America, leaving her longing for her family and turning to social media for a lifeline; Coleen unearths a hidden feature: controlling who can see her private posts; she slyly excludes everyone except Rebekah Vardy.
Coleen braces for the fight of her life with evidence against Rebekah, but a shocking revelation emerges, threatening to jeopardize her case; both take the stand, exposing hidden truths and revealing the startling reality beneath the alluring facade.