Comedy Island Thailand
On a mysterious island, two scientists named Dr. Yut and Dr. Ed, are close to creating a perfect world, which they call Utopia; To boost the happiness index of their creation, they kidnap six Thai celebrities.
It's a showtime!
After Rusameekae's victory, he becomes the first to be sent home; March, Jack, Phuak, Peak, and Ticha find an enigmatic message from an anonymous source hidden inside seaweed jelly, that claims it can help them escape the island.
The others reject Phuak after they catch him attempting to escape alone; His escape attempt also worries Dr. Ed; A new mysterious message appears, offering a glimmer of hope.
March learns a disturbing truth about the past winners. He warns Phuak and Peak to avoid winning or risk the same fate. However, they suspect this claim to be March's ploy to get ahead, and they choose to ignore his warning.
After a change of heart, Dr. Yut plans to help the celebrities escape. In exchange, March, Phuak and Jack must help in his romantic pursuit of Ticha. Jack receives another mysterious letter, challenging him to fetch the next clue from a dark cave.
The celebrities are shocked to discover the secret connection between Dr. Ed and Dr. Yut, which might finally help them escape the island.