Conan O'Brien Must Go
Conan O'Brien as he visits new friends he made through his podcast Conan O'Brien Needs a Friend, and engages discussions with people.
Conan picks olives with Jordan Schlansky, tries his hand in a flight simulator, and takes in the best of Madrid with Javier Bardem.
Conan attempts to break a world record with Taika Waititi and meets podcast fan Riley in his unique container home.