Connecting...
As the friend group gathers at the start of quarantine for their new-normal virtual hang, Annie contemplates opening up to Ben about her feelings for him; meanwhile, everyone worries about Jazmin, who's been MIA.
As the group gears up to attend a Black Lives Matter march, Ben struggles with various obstacles, including his mother, Dayleen.
Annie, feeling the quarantine fatigue, decides to move back in with her parents in Florida; Ben and Rufus join forces to stop her by revealing a controversial email that forces Annie to confront her parents.