Container Homes
Luxury Weekend Retreat
A Texas homeowner builds a lakeside retreat from a shipping container, and Michigan homeowners build a contemporary multi-story container house.
A Michigan musician finally fulfills his dream of building a lakeside container home for his whole family to enjoy, while a Kansas couple wants to extend their current container home with a container guesthouse.