Continuum
A detective from the year 2077 finds herself trapped in present-day Vancouver and searching for ruthless criminals from the future.
A Stitch in Time
City Protective Services officer Kiera Cameron is transported from 2077 to deal with eight of the world's deadliest terrorists.
Kiera and Carlos investigate a series of mysterious murders in which victims have suffered a strange injury.
A scientist who had been developing a source of clean energy is murdered and the list of suspects leads Kiera to a tough decision.
Kagame has a plan to get rid of Kiera once and for all - by killing her grandmother so that she will never be born.
The boss of a major corporation is kidnapped and Kagame puts the victim's fate in the hands of the public.