Cooper Barrett's Guide to Surviving Life
While navigating life after college, Cooper struggles with his feelings for a neighbor, searches for his dream job, and tries to stay out of trouble.
The guys decide to participate in a drug trial to earn some quick cash, but their plan is derailed by Paula Abdul; Kelly is faced with an awkward situation.
Kelly asks Cooper to go with her to her ex-boyfriend's wedding in Mexico; Neal, Barry, Josh and Leslie come to Kelly and Cooper's rescue when things take an unfortunate turn.
When Cooper is devastated after losing his phone, the guys are willing to do anything to help him get it back; Kelly and Leslie's karaoke duet turns into a bar brawl.
Cooper, Neal and Kelly try to help when Barry seems to be moving too fast with his new girlfriend, Ashley; Josh gets into trouble after trying to outshine a co-worker.
At Kelly's urging, Cooper meets with his landlord in hopes of getting things fixed at their place; an epic battle ensues.