Cracow Monsters
A young woman haunted by her past joins a mysterious professor and his group of gifted students who investigate paranormal activity -- and fight demons.
After attracting the interest of a mysterious professor, Alex receives an invitation to join a unique group of students.
Alex initially wants nothing to do with Professor Zawadzki's group but reconsiders when a demon begins following her.
When members of the group realize Alex is the demon's target, they take turns keeping watch over her; however, they forget she's not the only one in danger.
As the giant Winter Spas roams around Cracow and leaves frozen bodies in his wake, Alex visits her grandmother in hopes of learning more about her past.
Following Hvor's orders, Winter Spas spreads madness, disease and death throughout Cracow, creating chaos at the university's hospital.
To reconnect with her mother, Alex tries to induce a lucid dream, but she soon learns that the answers she seeks aren't in her fantasy.