Crime Time Solvers
An Almost Perfect Crime
Initially ruled an accident, the death of Jean-Bernard Wiktorska took a sinister turn when a mysterious informant implicated his wife and her lover in the murder.
In Saint-Andéol-Le-Château, Rhône, the Lyon Research Brigade investigates a quadruple homicide where an entire family was killed with the same weapon.
In the wake of a chilling abduction in Remoulins, Nîmes investigators, aided by critical witness testimonies, embarked on a relentless pursuit of a known Belgian offender.
Muriel Reigada's abduction triggered a massive search by Orleans police, lasting 31 days and seven hours before culprits were identified.
Branded as the "Builders of Horror," the disappearance of Jocelyne and Jean-Claude Saint Aubert sent shockwaves through their tranquil neighborhood.