Curvy Brides
Sisters Yukia and Yuneisia specialize in dressing curvier brides. Their salon, Curvaceous Couture, stocks high-fashion designer sample in sizes that fit the bodies of real women.
Sisters, Yukia and Yuneisia specialize in curvier brides; from Christen, who lost her father when she was six, to Zoe, a plus-size store owner, to Gabby, who ordered her dress a size too small, these sisters unite brides with the gowns of their dreams.
Yukia and Yuneisa's mother tries to hijack an appointment; opinionated mothers get in the way of two brides looking for dream dresses.
Shopping for gowns at the New York Bridal Market; two brides inspire the sisters to seek out unique dress styles.
Two brides who inspire Yukia and Yuneisia to take action; they say yes to the prom dress donations to help young girls find the prom dress of their dreams.