Customs
Drugs and Ammo
At Gatwick, the customs team catch a cocaine smuggler, and he confesses that he's being met by an accomplice, so the officers lay a trap to catch him too.
A ton of cannabis concealed in a truck is discovered at Dover and an intimate search gets to the bottom of a suspected heroin smuggler at Gatwick.
Customs officers board a suspicious yacht off Cornwall and receive an angry welcome; in Dover, officers searching under a truck find an illegal immigrant hiding on top of the engine.