Da Capo III
Kiyotaka is interviewing the town when he spots a strange girl on her own near the observation point; later, Kiyotaka looks into past articles in the library only to find articles on accidents and incidents with unknown causes.
Ricca gives Kiyotaka all the signals but he is too dense to notice; plus, things get more complicated when he mentions to his girls that he has been seeing someone.