Dahab Ghali
Ghaly lives in a local area. Dahab is pretty and golden-hearted. She randomly sees him & decides that he will be the hero of her next project. His feelings towards Dahab develop involuntarily and she becomes attracted to him. She introduces him to her friends & no one suspects his modest origins. Abbas Ghaly’s brother decides to steal Dahab’s house with or without Ghaly’s support and consent.