Daisy Jones & the Six
In 1977, Daisy Jones & The Six were on top of the world; the band had risen from obscurity to fame, and then, after a sold-out show at Chicago's Soldier Field, they called it quits; now, decades later, the band members agree to reveal the truth.
A newly-sober Billy balances music with his familial responsibility while the band picks up the pieces in the wake of a disastrous tour; Daisy finds it far more difficult to write music when there are expectations.
The Six get a taste of the life they've been working towards when their collaboration with Daisy Jones becomes a hit.