Dance with Devils
Quadrille of Depravity and Prohibition
Shiko Academy student Ritsuka Tachibana is summoned by the mysterious and handsome boys of the Student Council and accused of violating school rules. On top of which, a horrible incident happens at home. Who can she turn to, and why is she being targeted?
Ritsuka learns some truths about her family--and about the student council--before having a confrontation with someone who isn't who he seems to be.
Lindo joins Ritsuka at the academy to keep her safe, but Mage decides Ritsuka needs to spend some quality time with him and his irresistible charms.
After Shiki opens up to Ritsuka in the school garden, he takes her to a mysterious museum full of what he claims are Ritsuka's memories. But are they?