The youngest son of the Hou Mansion Bai Li Dong Jun (Neo Hou) had no interest in growing up as a man of culture, instead wanting to fulfill a childhood promise to his murdered best friend Ye Yun to become a "wine immortal" and brew the best wine in the land. Unfortunately, he is forced to become a martial arts disciple, leaving his old dreams behind him – until he runs into Ye Ding Zhi (He Yu), who looks a lot like his friend Ye Yun, and new confidante Yue Yao (Hu Lian Xin). Bai Li Dong Jun begins to mature, re-evaluating his priorities and responsibilities. Years later, manipulated Ding Zhi starts a war against the Central Plains, threatening to destroy everything in his wake. Can Bai Li Dong Jun save his best friend and the people of the plains? "Dashing Youth" is a 2024 Chinese action fantasy drama directed by Chen Zhou Fei, based on the novel "Shao Nian Bai Ma Zui Chun Feng."