Date My Ex: Jo & Slade
Jo is nervous for her next round of dates with new suitors Tyler, Lucas and Ali; Slade continues to agitate the guys back at the house.
On her next series of dates, Micah teaches Jo about art, Chris gives her a tour of Los Angeles and Vlad teaches Jo about his Russian culture.