Daughter of Fire
La Malagueña
Twenty years later and under a new identity, Clara returns to her hometown to avenge her mother's death, but she does not expect to find Juan, her childhood sweetheart and now a police officer.
Tattoos
Clara's arrival in town as Letizia, Fausto's new girlfriend, triggers scandals, tensions and great enigmas; without anyone suspecting it, she murders her first victim in search of revenge.
While Sosa investigates Díaz's death, Clara, with the help of Mailén, manages to deceive Guzmán, her next target in the revenge plan.
Clara seduces Fernando to manipulate Fausto; she warns Sosa that she will destroy everything he loves.