David Attenborough's Natural Curiosities
Across his legendary career, David Attenborough has encountered a baffling array of weird and wonderful creatures. And, in this fascinating and playful documentary series, he’s delving deeper into the stories of bizarre animal behavior. He witnesses curious creature adaptations, peculiar mating rituals and intriguing, mysterious habits from some of the planet’s oddest inhabitants.