Daytime Divas
Coma Bump
Mo’s plot to take over the show is set back by Maxine’s unexpected return. As Kibby’s difficult past returns to haunt her, Nina struggles to find a way to explain her pregnancy.
As a new co-host sets Maxine up on a blind date. Heather experiences marital troubles that upend the celebration of Kibby being sober for a year.