De Viaje Con Los Derbez
A camera crew follows the Derbez family on the surprise vacation, offering a behind-the-scenes look at their adventures and escapades.
Welcome to Morocco
As the family settles into Marrakesh, Eugenio struggles to have his family appreciate his extensive planning and follow through on his very long list of activities.
Formula Eh?
Eugenio continues his losing streak when he plans a family activity not suitable for the little ones; Aislinn and Mauricio experience some marital turbulence while José Eduardo and Vadhir bond over racing and their childhood.
Frustrated by Eugenio's poor planning, Aislinn and Mauricio take control and bring the family to the peaceful, family-friendly beach town of Essaouira; but in typical Derbez fashion, family-friendly activities are near impossible.
Desperate to relax and have some personal time, the family plans various activities to bring them back to their happy place; without fail, whether a spa day or a date night, it all goes awry.
Taking the reins and organizing an activity the whole family can participate in, Alessandra plans a cooking competition in Marrakesh; but once the clan has to revisit the colorful Medina, it's not so easy for everyone to play along.
Tired of Marrakesh, Eugenio rents a recreational vehicle to travel to the beautiful sand city of Ouarzazate; there they visit the famous Atlas Studios and meet an incredible Berber family who touches their hearts.