Dead Pixels
Tanadaal
A movie version of Kingdom Scrolls has been announced but Meg and Nicky are not happy with the casting.
Nicky's dad tries to bond with him by playing Kingdom Scrolls but things get complicated when Nicky gets a taste for killing his father.