Deadly Australians
Wetlands
The waters originating from highland streams flow through varied terrain before emptying into the sea. Along the way, an assortment of environmental niches set the stage for fierce battles between predators and prey.
A motley crew of killers, con artists, and gang members fight for supremacy amidst the dry and desolate Australian desert. Here, heat and dehydration kill indiscriminately and competition for resources is brutal. Only the toughest survive.
The Australian coastline is a magnet for marine assassins of all shapes and sizes. Though they vary in appearance and tactics, these vicious predators share one common trait: they are all exceptional killers.